Classificazione è selezzione di modificatori di PVC

Classificazione è selezzione di modificatori di PVC

Classificazione è Selezzione di Modificatori di PVC

I modificatori di PVC sò usati cum'è modificatori per u PVC amorfu vetru secondu e so funzioni è e caratteristiche di mudificazione, è ponu esse divisi in:
① Modificatori d'impattu: usati in mischii resistenti à l'impattu opachi.
②Modificatore d'impattu trasparente: Stu modificatore hè adupratu quandu e proprietà ottiche è a resistenza à l'impattu sò richieste.
③Modificatore di deformazione di u calore: utilizatu per migliurà a gamma di temperatura di trasfurmazioni di a mistura di PVC.
④ Modificatori ordinarii: usati per migliurà a resistenza à l'impattu, a forza di alta temperatura è a flessibilità di a bassa temperatura.
⑤Modificatore di resistenza à u clima: Stu tipu di modificatore pò esse usatu in applicazioni esterne per prevene a fotodegradazione ultravioletta.
⑥Aiuti di trasfurmazioni: migliurà a prestazione di fusione di PVC riducendu u tempu di fusione.

Modificatore di flussu rinfurzatu - DP300 hè un additivu funziunale per i prudutti di PVC morbidi è semi-morbidi plastificati.E so caratteristiche: migliurà a prestazione di trasfurmazioni di i prudutti di PVC, una bona prestazione di plastificazione è a fluidità di u PVC;regulable L'uniformità di e cellule di schiuma riduce a generazione di buchi di schiuma è perforazioni;migliurà a forza di trazione, a forza di trazione è a forza di lacrime di i prudutti di PVC;pò aumentà a quantità di riempimentu utilizatu.

MDNR) -4OPVC hè un tipu di polimeru anfifilu iperbranched, chì pò esse usatu in i prudutti di PVC per migliurà a resistenza à i graffi è a resistenza à a macchia di a superficia di i prudutti di PVC, è hà proprietà antistatiche.MDNR-40PVC ùn migrarà micca o precipitate in materiali PVC, è ùn hà micca effettu nantu à pittura, stampa, electroplating, etc. MDNR-4OPVC hè adattatu per materiali PVC trasparenti, chì ponu migliurà a resistenza à i scratch è a resistenza di u toccu di a superficia materiale, è pò ancu migliurà a trasparenza è a luminosità di PVC.

L'iperdispersante SP-1800 hè un tipu di materiale PVC in forma speciale di PVC molle è duru, tubu di PVC, tubu elettricu di PVC, foglia di PVC, pelle di pavimentu di PVC, filu di PVC è cable, pelle artificiale di PVC, foglia di PVC, carta murale PVC, scarpa PVC. materiale, etc. Products pensati per i prudutti.SP-1800 hyperdispersant simplifica a formula è a tecnulugia di trasfurmazioni di i prudutti PVC.In i prudutti di PVC, hè necessariu di sceglie u tipu di carbonate di calcium (carbonate di calcium light è carbonate di calcium pisanti), è ancu a finezza è u biancu di u carbonate di calcium., Senza cunsiderà l'influenza di l'instabilità di trasfurmazioni di PVC è i cambiamenti di differenza di culore causati da l'imprese di produzzione di carbonate di calcium chì sceglienu diversi agenti di accoppiamentu è metudi di trattamentu.SP-1800 migliurà e proprietà meccaniche di i prudutti di PVC, è pò ancu aumentà a quantità di riempimentu di polvere inorganica.


Tempu di Postu: 05-Jan-2023