1. Numero di viscosità
U numaru di viscosità riflette u pesu moleculare mediu di a resina è hè a caratteristica principale per determinà u tipu di resina. I pruprietà è l'usi di a resina varienu secondu a viscosità. Quandu u gradu di polimerizazione di a resina di PVC aumenta, e proprietà meccaniche cum'è a forza di trazione, a forza di l'impattu, a forza di frattura è l'allungamentu à a rottura aumentanu, mentre a forza di rendiment diminuisce. I risultati di a ricerca indicanu chì, cum'è u gradu di polimerizazione di l'aiuti di trasfurmazioni di PVC aumenta, e proprietà basi di a resina si migliurà, mentre chì u rendiment di trasfurmazioni è u cumpurtamentu reologicu si deterioranu. Pò esse vistu chì a distribuzione di u pesu molekulari di a resina di PVC hà una stretta relazione cù u prucessu di plastica è u rendiment di u produttu.
2. Conte di particelle impurità (punti neri è gialli)
I particeddi impurità sò unu di l'indicatori impurtanti per a valutazione di a resina di PVC. I fatturi principali chì affettanu stu indicatore sò: prima, u materiale residuale nantu à u muru di u revestimentu di a caldera di polimerizazione ùn hè micca lavatu bè è a materia prima hè contaminata da impurità; in siconda, usura meccanica mischiata cù impurità è funziunamentu impropriu chì portanu impurità; In u prucessu di trasfurmazioni plastica, s'ellu ci sò troppu particeddi impurità, avarà effetti avversi nantu à u funziunamentu è u cunsumu di i prudutti PVC prudutti. Per esempiu, in a trasfurmazioni è a furmazione di i profili, ci sò assai impurità è particeddi, chì ponu causà spots à apparisce nantu à a superficia di u prufilu, riducendu cusì l'effettu di l'apparenza di u pruduttu. Inoltre, per via di a non plastificazione di particelle di impurità o di a bassa forza malgradu a plasticizazione, e proprietà meccaniche di u pruduttu sò ridutte.
3. Volatiles (cumpresa l'acqua)
Stu indicatore riflette a perdita di pisu di a resina dopu avè riscaldatu à una certa temperatura. U bassu cuntenutu di sustanzi volatili pò generà facilmente l'electricità statica, chì ùn hè micca favurevule à l'operazioni di alimentazione durante u processu è u moldu; Se u cuntenutu volatile hè troppu altu, a resina hè propensu à a clumping è a poca fluidità, è e bolle sò facilmente generati durante u molding è a trasfurmazioni, chì hà un impattu negativu nantu à a qualità di u produttu.
4. Densità apparente
A densità apparente hè u pesu per unità di volume di u polveru di resina di PVC chì hè essenzialmente micca cumpressatu. Hè ligata à a morfologia di particella, a dimensione media di a particella, è a distribuzione di a particella di a resina. Bassa densità apparente, grande volume, assorbimentu veloce di plastificanti, è trasfurmazioni faciule. À u cuntrariu, l'alta densità media di particella è u picculu voluminu portanu à l'assorbimentu di l'aiuti di trasfurmazioni di PVC. Per a produzzione di prudutti duri, u requisitu di pesu molekulari ùn hè micca altu, è i plastificanti sò generalmente micca aghjuntu durante a trasfurmazioni. Dunque, a porosità di e particelle di resina hè necessaria per esse più bassa, ma ci hè un requisitu per u flussu seccu di a resina, cusì a densità apparente di a resina hè currispundente più altu.
5. Plasticizer absorption di resina
A quantità di assorbimentu di l'aiuti di trasfurmazioni di PVC riflette u gradu di pori à l'internu di e particelle di resina, cù un altu tassu di assorbimentu d'oliu è una grande porosità. A resina assorbe i plastificanti rapidamente è hà una bona prestazione di trasfurmazioni. Per l'extrusion molding (cum'è i profili), ancu s'è u requisitu per a porosità di a resina ùn hè micca troppu altu, i pori à l'internu di e particelle anu un bonu effettu di adsorption nantu à l'aghjunzione di additivi durante a trasfurmazioni, prumove l'efficacità di l'additivi.
6. Bianchezza
U biancu riflette l'apparizione è u culore di a resina, è ancu a degradazione causata da una stabilità termale pobra o un tempu di retenzione prolongatu, risultatu in una diminuzione significativa di u biancu. U livellu di biancu hà un impattu significativu nantu à a resistenza di l'anzianu di l'arburi è i prudutti.
7. Contenutu residuale di vinyl chloride
U residu di VCM si riferisce à a parte di a resina chì ùn hè micca stata adsorbita o dissoluta in u monomeru di polietilene, è a so capacità di adsorption varieghja secondu u tipu di resina. In i fattori di residuu di VCM attuali, i fatturi principali includenu a bassa temperatura superiore di a torre di stripping, a differenza di pressione eccessiva in a torre è a morfologia di particella di resina povera, chì ponu influenzà a desorption di residui di VCM, chì hè un indicatore per a misurazione di u livellu di igiene resine. Per i prudutti speciali, cum'è i sacchetti di imballaggio di film trasparenti duru di stagno per i farmaceutici medichi, u cuntenutu residuale di VCM di resina ùn hè micca à u standard (menu di 5PPM).
8. Stabilità termale
Se u cuntenutu di l'acqua in u monomeru hè troppu altu, pruducerà l'acidità, corrode l'equipaggiu, formate un sistema di polimerizazione di ferru, è infine affetta a stabilità termale di u pruduttu. Se u cloru di l'idrogenu o u cloru liberu hè presente in u monomeru, avarà effetti avversi nantu à a reazione di polimerizazione. U cloru di l'idrogenu hè propensu à furmà in l'acqua, chì reduce u valore di pH di u sistema di polimerizazione è affetta a stabilità di u sistema di polimerizazione. Inoltre, l'altu cuntenutu di acetilene in u monomeru di u produttu affetta a stabilità termale di PVC sottu l'effettu sinergicu di l'acetaldehyde è u ferru, chì affetta u rendiment di trasfurmazioni di u pruduttu.
9. Sieve residue
U residuu di sieve riflette u gradu di particella irregulare di a resina, è i so fatturi principali chì influenze sò a quantità di dispersante in a formula di polimerizazione è l'effettu di stirring. Sì i particeddi di resina sò troppu grossi o troppu fini, affettaranu a qualità di a resina è anu ancu un impattu nantu à a trasfurmazioni sussegwente di u pruduttu.
10. "Ochju di pisci"
"Ochju di pisci", cunnisciutu ancu puntu di cristallo, si riferisce à particelle di resina trasparenti chì ùn sò micca plastificate in cundizioni normali di trasfurmazioni termoplastiche. Impattu in a produzzione attuale. U fattore principalu di "ochju di pisci" hè chì quandu u cuntenutu di sustanzi di alta ebollizione in u monomeru hè altu, dissolve u polimeru ind'u particeddi durante u prucessu di polimerizazione, riduce a porosità, rende i particeddi duri, è diventa un "pesce" tempurale. ochju" durante u prucessu di plasticizazione. L'iniziatore hè distribuitu irregularmente in e gocce d'oliu monomeru. In un sistema di polimerizazione cù trasferimentu di calore irregolare, a furmazione di resina cù un pesu molekulari irregolare, o a impurità di u reattore durante l'alimentazione, a resina residuale, o l'appiccicazione eccessiva di u materiale di u reattore pò tutti causà "fisheye". A furmazione di "occhi di pisci" affetta direttamente a qualità di i prudutti di PVC, è in a trasfurmazioni sussegwente, affettarà l'estetica di a superficia di i prudutti. Hè ancu riducerà assai e proprietà meccaniche, cum'è a forza di tensione è l'allungamentu di i prudutti, chì ponu facilmente guidà à a perforazione di film plastichi o fogli, in particulare i prudutti di cable, chì affettanu e so proprietà d'insulazione elettrica. Hè unu di l'indicatori impurtanti in a produzzione di resina è a trasfurmazioni di plastificazione.
Tempu di post: 12-ghjugnu-2024