A tendenza di u prezzu di diossidu di titaniu in principiu di 2023

A tendenza di u prezzu di diossidu di titaniu in principiu di 2023

Dopu à a prima volta di l'aumentu di u prezzu cullettivu in l'industria di diossidu di titaniu à principiu di ferraghju, l'industria di diossidu di titaniu hà iniziatu recentemente una nova volta di aumenti di prezzu cullettivi. aumentu di 1 000 yuan (prezzu di a tonna, u listessu sottu) per diversi clienti domestici è un aumentu di 150 $ US per diversi clienti internaziunali.

In u frivaru, l'ordine di u mercatu hà aumentatu drasticamente, l'inventariu di i fabricatori era bassu, è i prezzi di u minerale di titaniu di a materia prima è l'acidu sulfuricu s'arrizzò, è u mercatu d'esportazione di diossidu di titaniu questu annu era in bona forma. U mercatu di diossidu di titaniu hà iniziatu dui aumenti consecutivi in ​​u primu annu.

Dapoi lugliu 2022, a dumanda di u mercatu di diossidu di titaniu hè stata lenta, è i prezzi sò diminuiti in cunseguenza. Affettatu da i costi elevati è di perdite operative, a maiò parte di i fabricatori anu cessatu a produzzione è a pruduzzione ridutta, risultatu in una diminuzione di a capacità di furnimentu di u mercatu. À l'iniziu di u 2023, l'imprese downstream di diossidu di titaniu sò previste per esse megliu, a dumanda di stoccaggio di merchenzie aumenterà, è i novi ordini seranu abbastanza. Inoltre, diverse pulitiche ecunomiche favurevuli continuanu à esse introdutte è implementate, è a dumanda di u mercatu downstream si ricuperà rapidamente. Dunque, a cumpagnia emette un annunziu di aumentu di u prezzu. Dopu à l'attuale ronda di aumenti di prezzu, u segmentu di diossidu di titaniu di a cumpagnia hà migliuratu a so prufittuità, ma i pruduttori di picculi è mediani sò previsti per esse sempre in perdita.

图片1


Tempu di post: 23-mar-2023