L'effettu sinergicu di stabilizzatori di zincu di calciu in u stagnu organicu è in polvere in cloruru di polivinile (PVC):
Stabilizzatori di stagnu organicu (thiol methyl stagno) sò un tipu cumunimenti usatu di stabilizzatori di calore PVC. Reagiscenu cù u cloru di l'idrogenu acidicu (HCl) in PVC per furmà salti inorganici innocui (cum'è u cloru di stagnu), impediscendu cusì l'accumulazione di HCl è riducendu a degradazione è l'ingiallimentu di i materiali PVC.
U stabilizzatore di zincu di calciu in polvere hè una mistura di sali di calcium è zincu, di solitu aghjuntu in forma di polvere fina à PVC. Tutti i ioni di calciu è zincu anu a capacità di stabilizzà u PVC. L'ioni di calciu ponu neutralizà e sustanzi acidi prudutte in PVC è formanu composti stabili di salitu di calciu. I ioni di zincu reagiscenu cù perossu di l'idrogenu (HCl) in PVC per furmà composti inorganici innocu è impediscenu l'accumulazione di HCl.
Quandu i stabilizzatori di zincu di calciu organicu è in polvere coexisten in PVC, ponu prumove l'altri è migliurà a capacità di trattà HCl. U stagnu organicu pò furnisce una capacità neutralizzante supplementu per degradà più HCl pruduciutu, mentri stabilizzatori di zincu di calciu in polvere ponu furnisce più ioni di calcium è zincu, impediscendu ancu l'accumulazione di HCl. Attraversu stu effettu sinergicu, stabilizzatori di zincu di calciu organicu è in polvere ponu rinfurzà a stabilità termica di i materiali PVC, migliurà a so vita di serviziu è a stabilità di u rendiment.
Si deve esse nutatu chì a quantità è a proporzione di stabilizzatori di stagnu organicu è di calciu zincu deve esse aghjustatu raghjone secondu i bisogni specifichi è l'ambiente di usu di i prudutti PVC, per ottene u megliu effettu sinergicu. À u listessu tempu, hè necessariu di attentu à i prublemi di sicurità è ambientali durante l'usu per evità effetti avversi nantu à a salute umana è l'ambiente.
Tempu di post: 30-novembre-2023