L'industria petrochimica hè assai implicata in l'iniziativa "Belt and Road" è scrive un novu capitulu

L'industria petrochimica hè assai implicata in l'iniziativa "Belt and Road" è scrive un novu capitulu

2024 hè l'annu iniziale di a seconda dicada di a custruzzione di u "Belt and Road". Quist'annu, l'industria petrochimica di a Cina cuntinueghja à cooperà longu u "Belt and Road". I prughjetti esistenti avanzanu bè, è parechji novi prughjetti sò per esse implementati.
À a cunferenza di stampa tenuta da l'Uffiziu d'Infurmazioni di u Cunsigliu di Statu u 19 d'aprile, Yang Tao, Direttore di u Dipartimentu di Cuuperazione di u Ministeru di u Cummerciu, hà introduttu chì in u primu trimestre, l'importazione è l'esportazione di i rifiuti di a Cina cù i paesi chì participanu. in u "Belt and Road" hà superatu 48 trilioni di yuan, un incrementu annu di 55%, 0,5 punti percentuali più altu ch'è u tassu di crescita generale di i paesi stranieri, cuntendu 474% di u voluminu tutale di impurtazioni è esportazioni, un aumentu. di 0,2 punti percentuali annu à annu. Frà elli, l'industria petrochimica prumove una cooperazione economica è cummerciale più prufonda cù i paesi longu a strada in i campi di trasmissione, energia nova, chimica, pneumatici, etc.

a

A cooperazione Cina-Arabia Saudita rinforza a connettività
Cum'è u più grande pruduttore di petroliu di u mondu, l'Arabia Saudita hà pusatu u so mira nantu à l'assi chinesi. U 2 d'aprile, Rongsheng Petrochemical hà divulgatu un annunziu chì a cumpagnia è u so cumpagnu strategicu Saudi Aramco anu esploratu inseme l'operazione di joint venture di Ningbo Zhongjin Petrochemical Co., Ltd. è Saudi Aramco Jubail Refinery Company in Dhahran, è ancu firmatu u "Taiwan Cooperation Framework. Accordu" per stabilisce e fundazioni per e duie parti per cooperà in investimenti maiò in Cina è in Arabia Saudita.
Sicondu u "Acordu Quadru di Cuuperazione", Saudi Aramco hà intenzione di acquistà 50% di l'equità di Zhongjin Petrochemical, una filiale di Rongsheng Petrochemical, è participà à u so prughjettu di espansione; à u listessu tempu, Rongsheng Petrochemical hà intenzione di acquistà 50% di l'equità di SASREF Refinery, una subsidiaria di Saudi Aramco, è participà à u so prughjettu di espansione. Nta l'ultimi anni, Saudi Aramco hà cuntinuatu à espansione u so layout in Cina è hà intensificatu a cooperazione per mezu di l'investimenti in equità, chì implica Rongsheng Petrochemical, Jiangsu Shenghong Petrochemical Industry Group Co., Ltd., una subsidiaria di Dongfang Shenghong, Shandong Yulong Petrochemical Co. ., Ltd., Hengli Petrochemical, etc. U prughjettu principalu di u Sino-Saudi Gure Ethylene Project in Fujian, una subsidiaria di Saudi Aramco's Basic Industries Company (SABIC), hà iniziatu in u ferraghju di questu annu cù un investimentu tutale di circa 44,8 miliardi di yuan. . U prugettu hè un successu praticu impurtante in a prumuzione di a custruzzione cumuna di alta qualità di l'iniziativa "Belt and Road" è cunnetta cù a "Vision 2030" di l'Arabia Saudita.


Tempu di post: May-07-2024