A degradazione di PVC hè principalmente causata da a descomposizione di l'atomi di cloru attivu in a molècula sottu u riscaldamentu è l'ossigenu, risultatu in a produzzione di HCI. Dunque, i stabilizzatori di u calore di PVC sò principalmente composti chì ponu stabilizzà l'atomi di cloru in molécule di PVC è impediscenu o accettanu a liberazione di HCI. R. Gachter et al. classificatu l'effetti di stabilizzatori di u calore cum'è preventivi è rimedii. U primu hà e funzioni di assorbisce l'HCI, rimpiazzà l'atomi di cloru inestabile, eliminendu e fonti di ignizione, è impedisce l'ossidazione automatica. L'ultimu tipu di rimediu hà da scopu di aghjunghje à a struttura di poliene, reagisce cù parti insaturate in PVC, è distrughje i carbocations. In particulare, cusì:
(1) Assorbe HC1 estratta da PVC per inibisce a so attività catalitica. Prudutti cum'è sali di piombo, saponi di metalli à l'acidu organicu, composti organotin, composti epossidici, ammine, alcossidi di metalli è fenoli, è i tioli di metalli ponu tutti reagisce cù HCI per inibisce a reazione de HCI di PVC.
Me (RCOO) 2+2HCI MeCl+2RCOOH
(2) Sustituisce o eliminà i fatturi inestabile, cum'è l'atomi di chlorur allyl o l'atomi di clorur di carbonu terziari in molécule PVC, è eliminà u puntu di iniziu di a rimozione di HCI. Sì l'atomi di stagnu di stabilizzatori di stagnu organicu coordinanu cù l'atomi di cloru inestabile di molécule di PVC, è l'atomi di sulfuru in stagnu organicu coordinanu cù l'atomi di carbonu currispundenti in PVC, l'atomi di sulfuru in u corpu di coordinazione rimpiazzanu cù l'atomi di cloru inestabile. Quandu HC1 hè presente, u legame di coordinazione si divide, è u gruppu idrofobicu si lega fermamente cù l'atomi di carbone in molécule di PVC, inibendu cusì ulteriori reazioni di rimozione di HCI è a furmazione di doppi legami. Trà i saponi di metallu, u sapone di zincu è u sapone di pignatta anu a reazione di sustituzione più veloce cù l'atomi di cloru inestabile, u sapone di bario hè u più lento, u sapone di calciu hè più lento, è u sapone di piombu hè in mezu. À u listessu tempu, i cloruri di metalli generati anu varii gradi di effettu cataliticu nantu à a rimozione di HCI, è a so forza hè a siguenti:
ZnCl>CdCl>>BaCl, CaCh>R2SnCl2 (3) hè aghjuntu à doppiu ligami è co-conjugated double bonds per prevene u sviluppu di strutture di poliene è riduce u culore. I sali di l'acidu insaturatu o cumplessi anu doppiu ligami, chì sottumettenu una reazione di l'addizione di diene cù molécule di PVC, disturbendu cusì a so struttura covalente è impediscenu u cambiamentu di culore. Inoltre, u sapone di metallu hè accumpagnatu da u trasferimentu di doppia ligame mentre rimpiazzà u cloruru d'allilu, causannu danni à a struttura di poliene è cusì impediscenu u cambiamentu di culore.
(4) Capture radicali liberi per prevene l'ossidazione automatica. Se l'aghjunzione di stabilizzatori di u calore fenolicu pò bluccà l'eliminazione di HC1, hè perchè i radicali liberi di l'atomu di l'idrogenu furnitu da i fenoli ponu accoppià cù i radicali liberi macromoleculari di PVC degradati, furmendu una sustanza chì ùn pò micca reagisce cù l'ossigenu è hà un effettu di stabilizazione termale. Stu stabilizzatore di calore pò avè unu o parechji effetti.
Tempu di post: 29-mar-2024