Analisi di i metudi di prova cumuni per i stabilizzatori di PVC Calcium Zinc

Analisi di i metudi di prova cumuni per i stabilizzatori di PVC Calcium Zinc

a

I prudutti finiti di PVC sò usati in diverse industrii. L'evaluazione è a prova di stabilizzatori di PVC calciu zincu necessitanu metudi diffirenti secondu a so prestazione. In generale, ci sò dui metudi principali: staticu è dinamica. U metudu staticu include u metudu di carta rossu di u Congo, a prova di u fornu invechjatu è u metudu di forza elettromotrice, mentre chì u metudu dinamicu include a prova di reometru di torque è a prova dinamica di doppia rotula.
1. Congo Red Test Paper Metudu
Utilizendu un bagnu d'oliu cù glicerol integratu, u PVC per esse pruvatu hè mischju uniforme cù un stabilizzatore di calore è pusatu in un picculu tubu di teste. U materiale hè scuzzulatu un pocu per fà fermu, è poi mette in un bagnu d'oliu. A temperatura di glicerol in u bagnu di l'oliu stabilizzatore di zincu di PVC hè stabilita in anticipu à circa 170 ℃, cusì chì a superficia superiore di u materiale PVC in u picculu tubu di prova hè à livellu cù a superficia superiore di glicerol. Sopra u picculu tubu di teste, un tappu cù un tubu di vetru magre hè inseritu, è u tubu di vetru hè trasparente da cima à fondu. A carta di prova rossa di u Congo hè rotolata è inserita sottu à u tubu di vetru, cusì chì u bordu più bassu di a carta di prova rossa di u Congo hè di circa cm da u bordu superiore di u materiale PVC. Dopu chì l'esperimentu principia, registrà u tempu da quandu a striscia di prova rossa di u Congo hè piazzata in u tubu di prova à quandu diventa blu, chì hè u tempu di stabilità termale. A teoria basica di stu esperimentu hè chì u PVC si decompone rapidamente à una temperatura di circa 170 ℃, ma per via di l'aghjunzione di un stabilizzatore di calore, a so descomposizione hè inibita. Quandu u tempu passa, u stabilizzatore di calore serà cunsumatu. Quandu u cunsumu hè cumpletu, u PVC si decompone rapidamente è libera u gasu HCl. À questu tempu, u reattivu rossu di u Congo in u tubu di teste cambierà u culore per via di a so reazione faciule cù HCl. Registrate u tempu à questu tempu è ghjudicà l'efficacità di u stabilizzatore di u calore basatu annantu à a durata di u tempu.
2. Test fornu staticu
Preparate campioni misti d'alta velocità di polvere di PVC è altri aiuti di trasfurmazioni (cum'è lubricanti, modificatori d'impattu, riempitivi, etc.) in più di stabilizzatori di zincu calciu PVC. Pigliate una certa quantità di l'esempiu di sopra, aghjunghje diversi stabilizzatori di calore à stabilizzatore di zincu di calciu PVC in una certa proporzione, mischjà bè, è poi aghjunghje à a mistura di doppiu bastone.
A preparazione di pezzi di prova nantu à u mixer hè generalmente realizatu senza aghjunghje plastificanti. A temperatura di u doppiu rollu hè stabilitu à 160-180 ℃, è quandu aghjunghjenu plastificanti, a temperatura di u rollu hè generalmente intornu à 140 ℃. Pressendu ripetutamente cù dui bastoni, una mostra uniforme di PVC hè ottenuta, seguita da tagliu per ottene campioni di PVC di una certa dimensione chì cuntenenu diversi stabilizzatori di calore. Pone diverse pezzi di prova di PVC nantu à un dispositivu fissu è poi mette in un fornu à temperatura constante (di solitu 180 ℃). Registrate u cambiamentu di culore di i pezzi di prova ogni 10 minuti o 15 minuti finu à ch'elli diventanu neri.
Per mezu di teste di anziane in u fornu, l'efficacità di stabilizzatori di u calore nantu à a stabilità termale di PVC pò esse determinata, in particulare a so capacità di suppressione i cambiamenti di culore. In generale, si crede chì quandu u PVC hè riscaldatu, u culore hà da esse sottumessi à una seria di cambiamenti da u lume à u scuru, cumpresu u biancu giallu marrone marrone neru. A situazione di degradazione pò esse determinata da u culore di PVC per un certu periodu di tempu.
3. Metudu putenziale elettricu (metudu di cunductività)
U dispusitivu spirimintali custituisci principarmenti di quattru parti. U latu drittu hè un dispusitivu di gas inerte, chì generalmente usa nitrogenu, ma qualchì volta ancu aria. A sfarenza hè chì quandu cù a prutezzione di nitrogenu, stabilizer PVC calcium zinc pò evitari a degradazione di catene mamma PVC causata da l'ossidazione di l'ossigenu in l'aria. U dispusitivu di riscaldamentu sperimentale hè generalmente un bagnu d'oliu à circa 180 ℃. Una mistura di PVC è stabilizatori di calore hè posta in u bagnu d'oliu. Quandu u gasu HCl hè generatu, entrerà in a suluzione NaOH à a manca cù u gasu inerte. NaOH assorbe rapidamente l'HCl, facendu cambià u valore di pH di a suluzione. Enregistrendu i cambiamenti di u pH metru cù u tempu, l'effettu di diversi stabilizzatori di calore pò esse determinatu. In i risultati spirimintali, a curva di pH t ottenuta da a trasfurmazioni hè divisa in un periodu d'induzione è un periodu di crescita, è a durata di u periodu di induzione varieghja cù l'efficacità di u stabilizzatore di calore.
4. Torque rheometer
U rheometru di torque hè un strumentu tipicu à piccula scala chì simula u prucessu propiu di PVC. Ci hè una scatula di trasfurmazioni chjusa nantu à l'esternu di l'instrumentu, è a temperatura di a scatula di trasfurmazioni è a vitezza di i dui rulli interni ponu esse cuntrullati per mezu di un computer cunnessu à u strumentu. A massa di materiale aghjuntu à u rheometer di torque hè generalmente 60-80 g, chì varieghja secondu mudelli di strumenti differenti. I passi spirimintali sò i seguenti: preparanu masterbatch chì cuntene diversi stabilizzatori di calore in anticipu, è a formula di masterbatch di basa generalmente include ACR in più di PVC CPE、CaCO3、TiO、 Lubricants, etc. U rheometer di torque hè stallatu à a temperatura in anticipu. Quandu ghjunghje à a temperatura specifica è a velocità hè stabile, a mistura pesata hè aghjuntu à a scatula di trasfurmazioni, chjusu rapidamente, è parechji paràmetri nantu à l'urdinatore cunnessu sò registrati, chì hè a curva reologica. Dopu à a trasfurmazioni, pò ancu esse ottenuta diverse caratteristiche di l'aspettu di u materiale extrusionatu, cum'è u biancu, s'ellu hè furmatu, liscia, etc. Utilizendu sti paràmetri, u putenziale industriale di u stabilizzatore di calore currispondente pò esse determinatu. Un stabilizzatore di calore adattatu deve avè u tempu di torque è di plastificazione adattatu, è u pruduttu deve esse ben furmatu cù alta bianca è superficia liscia. U reometru di torque hà custruitu un ponte convenientu trà a ricerca di laboratoriu è a produzzione industriale à grande scala.
5. Prova dinamica doppia rollu
Cum'è un tipu di metudu ausiliariu per a misurazione dinamica di l'effettu di stabilizzatori di u calore, i rulli doppiu dinamichi sò usati in l'absenza di un reometru, è un strumentu di pressa di tableta doppia rulli hè sceltu in l'esperimentu. Aghjunghjite u polveru mistu d'alta veloce è pressu in forma. Estrude ripetutamente a mostra ottenuta. Finu à chì u pezzu di prova diventa neru, registrà u tempu chì ci vole à turnà completamente neru, chì hè chjamatu u tempu di negru. Per determinà l'effettu di stabilità termale di diversi stabilizzatori di calore nantu à PVC paragunendu a durata di l'innegrimentu.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2024